LVTE-1A1 (Landing Vehicle, Tracked, Engineer, Mark1)
Ženijní varianta LVTE-1 vpředu nesla odminovací radlici. Kvůli stabilitě ve
vodě byla radlice nadnášena plováky, umístěnými na její zadní části. Na korbě
nesla konstrukci pro odpalování odminovacích raket. Posádku tvořilo 8 můžů -
velitel, řidič, střelec a 5 ženistů. Ve Vietnamu používaná verze LVTE-1A1 se lišila
"krabicí" nad motorem, do které bylo vyvedeno sání, výfuk a ventilátory vnitřního prostoru.
 |
| LVTE-1A1
Základní technické údaje: |
| | |
| Délka (s odminovací radlicí)............ | 12,1 m |
| Šířka (s odminovací radlicí)............. | 5,7 m |
| Výška......................................... | 3,3 m |
| Max. rychlost............................... | 40 km/h |
| Max. rychlost ve vodě................... | 10 km/h |
| Dojezd........................................ | 340 km |
| Svislá překážka............................. | 0,9 m |
| Příkop......................................... | 3,6 m |
| Hmotnost ................................... | 43 600 kg |
| | |
| Motor: vznětový 12-válec Continental LV-1790-1 |
| Výkon motoru............................... | 604 kW |
| Posádka...................................... | 8 |
| | |
|
Výzbroj:
1x kulomet M1919A4 ráže 7,62 mm
|
|
 |
LVTR-1A1, 3rd Amtrac Battalion, jižně od letiště v Chu Lai,1965-66. |